Blog

Jedną z decyzji, którą trzeba podjąć, zamawiając serwis sprzątający do biura, jest pora, w jakiej usługi będą realizowane. Profesjonalne firmy sprzątające, jak Axona, zawsze dążą do tego, aby oferta była dopasowana do indywidualnych potrzeb klienta. Prace związane z utrzymaniem porządku powinny mieć wyłącznie pozytywny wpływ na komfort i jakość użytkowania powierzchni biurowych, w żaden sposób nie utrudniając przy tym codziennego funkcjonowania pracowników. Z tego też powodu usługi sprzątania mogą być realizowane zarówno w ramach serwisu dziennego, jak i wieczornego.

Pandemia koronawirusa spowodowała, że wszyscy z większą uwagą podchodzą do kwestii czystości i higieny. Każdy z nas dba o stosowanie odpowiednich środków ochrony osobistej, aby ograniczyć ryzyko zarażenia. Oczekujemy też, że wszystkie miejsca użytku publicznego, w tym sklepy, punkty usługowe czy miejsca pracy, również zabiegają o wdrożenie odpowiednich standardów higieny. Dlatego obecnie w zdecydowanie większym stopniu niż kiedyś perfekcyjna czystość ma priorytetowe znaczenie.

SARS-CoV-2 to nowy koronawirus, którego dopiero poznajemy. Pewne jest jednak, że jest on w stanie przeżyć poza organizmem żywiciela i zarażać przez okres od dwóch godzin do dziewięciu dni. WHO przyznaje, że czas utrzymywania się koronawirusa na powierzchniach plastikowych, metalowych czy szklanych, zależy od ich wilgotności czy temperatury. Pewne jest jednak, że regularnej dezynfekcji wymagają nie tylko dłonie, ale również przedmioty nas otaczające.

Koronawirus COVID-19 rozprzestrzenia się przede wszystkim drogą kropelkową, jednak przenosi się również drogą kontaktową. W pośredni sposób może więc zarazić człowieka, który dotknął przedmiotu wcześniej dotykanego przez osobę chorą. W określonych warunkach (a więc przy odpowiedniej wilgotności i temperaturze) jest w stanie przetrwać na powierzchniach od dwóch godzin do dziewięciu dni. Można go jednak skutecznie usunąć, dezynfekując przedmioty, które dotykamy każdego dnia, w tym przede wszystkim klamki.

pranie wykładziny

Nawet jeśli na pierwszy rzut oka wykładzina dywanowa wydaje się być czysta, w tkaninie na pewno zgromadziło się sporo zanieczyszczeń oraz bakterii. Jakie są więc główne zalety wynikające z jej regularnego prania?

sprzątanie po remoncie

Sprzątanie po budowie czy remoncie jest bardzo pracochłonne. Przed remontem należy odpowiednio przygotować całe biuro tj. zabezpieczyć meble, podłogi, ściany przed kurzem i pyłem. Nawet jeśli zastosujemy materiały ochronne, nie unikniemy zabrudzeń. Będzie ich jednak o wiele mniej, a tym samym mniej pracy włożymy w sprzątanie i unikniemy zmatowienia czy zarysowania podłogi.

Czyszczenie biur

W pracy spędzamy około ⅓ całego naszego życia. Z tego powodu brud i zanieczyszczenia w zakładzie pracy nie tylko niekorzystnie wpływają na samopoczucie, ale także na zdrowie. Dotyczy to choćby roztoczy, które kryją się w dywanach lub wykładzinach, ale także zanieczyszczeniach, które osadzają się np. na urządzeniach klimatyzacyjnych, mogących prowadzić między innymi do infekcji dróg oddechowych.

Czyste biuro

W czasach rosnącej na rynku konkurencji wizerunek przedsiębiorstwa jest niezwykle ważny. To właśnie on przesądza o tym, w jaki sposób firmę postrzegają klienci, co decyduje bezpośrednio o jej powodzeniu lub też porażce. Czyste biuro z nowoczesnym wyposażeniem kojarzy się z sukcesem, profesjonalizmem i z pewnością wzbudza zaufanie - zarówno wśród kontrahentów, jak i potencjalnych pracowników. 

profesjonalne usługi sprzątające

Na polskim rynku dostępnych jest mnóstwo firm oferujących profesjonalne usługi sprzątające. I choć większość z nas na co dzień decyduje się samodzielnie zadbać o czystość swojego mieszkania, zdarzają się również awaryjne sytuacje, które wymagają szczególnych środków. Firmy sprzątające będą w tym przypadku idealnym rozwiązaniem. Na jakie usługi z ich strony możemy liczyć i jaka jest ich cena?

 czystości w centrum handlowym

We współczesnej rzeczywistości centrum handlowe jest jednym z częściej odwiedzanych miejsc. Można tam zrobić zakupy, skorzystać z ciekawych rozrywek, czy skosztować pysznego jedzenia z okolicznych restauracji. Dlatego też istotną sprawą jest zadbanie o czystość i bezpieczeństwo użytkowania. Jakie są zasady związane z utrzymaniem czystości w galerii handlowej?

Lokalizacja

AXONA Sp. z o.o. Sp.k.
02-495 Warszawa
ul. Dzieci Warszawy 48
Tel.
+48 22 823 19 87
+48 604 22 11 44
E-mail:
          Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.